Ontbijtactie 1 & 2 juni 2024

KIWANIS LONDERZEEL
EXCLUSIEF ONTBIJTBUFFET 2024

Waar: zaal FLANDRIA Steenhuffel

Wanneer: zaterdag 1 en zondag 2 juni 2024, telkens tussen 8u00 en 11uur.

Prijs per ontbijt:
– volwassene: €35
– kinderen tussen 7 en 12 jaar: €15
– kinderen onder de 7 jaar: gratis

Kaarten te bekomen bij de leden van Kiwanis Londerzeel.
De opbrengst van al onze acties gaat voor de volle 100% naar de goede doelen die we steunen.

Dit ontbijtbuffet is ten voordele van het “Vergeet-mij-nietje” project in de strijd tegen de lege brooddozen en sociale achterstand binnen de scholen van Londerzeel.

Kiwanis is een wereldwijde organisatie van vrijwilligers die zich wijden aan het verbeteren van onze wereld, kind per kind en gemeenschap per gemeenschap.

Het motto van Kiwanis is “Serving The Childeren of the World”.

De Kiwanis vrijwilligers dragen op vele manieren bij tot het welzijn en de ontwikkeling van kinderen.

De Kiwanis-mentaliteit: op basis van wederzijds respect en vriendschap stropen onze leden, mannen en vrouwen, de mouwen op en zetten zich in voor de minder bedeelden in onze samenleving.

Samen stellen ze doelen en zamelen ze het benodigde geld in door allerlei evenementen te organiseren, zoals het ontbijt, de wijn-en champagneactie en de G-fuif.