Kiwanis Londerzeel is klaar voor G-fuif – Vrijdag 5 oktober in de Vermahal

Serviceclub Kiwanis Londerzeel organiseert op vrijdag 5 oktober vanaf 19 uur een “exclusieve inclusieve G-fuif” in de Vermahal te Malderen, omdat ze er van overtuigd zijn dat de nood torenhoog is om net bij deze groep jeugd te kunnen feesten met “valide” kinderen. Ze weten, dat “klassieke” G-fuiven slechts matig bijgewoond worden en nét daar willen ze, dankzij de samenwerking met de jeugdverenigingen, verandering in brengen. Een G-fuif staat voor een fuif voor anders validen en personen die net iets anders zijn. Deze fuif wordt als ‘geschenk’ aangeboden door Kiwanis Londerzeel. Dit betekent dat alle gasten en leden van jeugdverenigingen, wanneer ze zich inschrijven, niet alleen gratis toegang hebben (de toegang is trouwens gratis voor iedereen), maar ook gratis een pak friet en enkele drankbonnen krijgen. Daarnaast is er een photobooth, waar ‘gekke foto’s in de Oktoberfeststijl’ genomen worden. Foto’s die de moment zelf kunnen meegenomen worden als aandenken aan de G-fuif. Uit alle foto’s worden nadien enkele prijswinnaars geselecteerd, welke achteraf nog een mooi geschenk ontvangen. Gek doen is dus de boodschap. Ouders en sympathisanten zijn ook meer dan welkom, voor hun wordt een ‘babbelhoek’ voorzien waar tussen friet en drank kan worden nagepraat over de wereldgebeurtenissen. Een exclusief feest dus, zeker voor de ‘gasten’, ‘de begeleiders’, ‘de jeugd’ en ‘de ouders’ en ‘sympathisanten’ .
Bron: Nieuwsblad