VIP ontbijt ten voordele van Missing You!

Op 24 juni orgainseert kiwanis Londerzeel de 7e editie van het VIP Ontbijt.

De leden van Kiwanis Londerzeel nodigen u en uw naasten van harte uit om in Restaurant ’t Notenhof te komen genieten van een luxe ontbijt in een aangenaam kader.

De integrale opbrengst van dit ontbijt gaat naar Missing You.

Reservatie is – omwille van de hoge opkomst – absoluut noodzakelijk. Inkomkaarten kunnen besteld worden bij onze leden, aan een prijs van € 25 per persoon. Kinderen onder de 12 jaar eten gratis.

Iedereen kan iemand verliezen. Doodgaan en afscheid nemen van iemand hoort jammer genoeg bij ons leven. Als iemand doodgaat kan je veel voelen en denken. Dan is het soms ook moeilijk om er over te praten. Het is niet altijd gemakkelijk op school of thuis.
Iedereen rouwt op een andere manier. Niet iedereen huilt wanneer iemand doodgaat. Niet iedereen is verdrietig op dezelfde manier. Niet iedereen kan getroost worden op dezelfde manier. Om te rouwen heb je tijd en een veilig plekje nodig: thuis, op school, in de scouts/chiro, bij je vrienden en vriendinnen…
Missing You wil jonge mensen die iemand verloren zijn ruimte en tijd geven voor hun rouwproces, zodat ze dit kunnen doen op hun eigen manier.

Uw steun gaat integraal naar de VZW Missing You. Jaarlijks organiseren zij een rouwkamp voor kinderen en jong-volwassenen waar ieder op zijn manier, en onder begeleiding, kan rouwen en praten om het verlies van een dierbare.

Kiwanis Londerzeel wil hier zijn steentje toe bijdragen en wil met deze ontbijtactie extra financiële middelen bij elkaar brengen om deze mensen een waardevolle kans te bieden op een degelijk rouwproces.